piątek, 21 listopada 2014

Świątecznie :-)

Witam serdecznie!

Jak wszędzie, tak i u mnie zaczyna się robić świątecznie:-)
Pokaże Wam dziś 14 choineczek, które wykonałam na akcję "Szlachetna Paczka". Zostaną nimi obdarowani darczyńcy, którzy ufundują prezenty potrzebującym rodzinom. Wiem, że taka choineczka, to tylko drobiazg, ale myślę, że miły gest dla tak dobrych i uczynnych osób.

Zapraszam do oglądania:-) mam nadzieję, że Wam się spodobają!
Starałam się, aby każda była inna. Różnią się kolorami lub dodatkami.

Tutaj wszystkie zielone...

 Zielona z czerwonymi dodatkami...
 Zielona ze srebrnymi dodatkami...
 Zielona ze złotymi gwiazdkami...
 Wszystkie złote...
 Złota z czerwonymi koralikami
 Złota z granatowymi dodatkami...
 Złota z zielonymi koralikami...
 Wszystkie białe...
 Biała z zielonymi dodatkami...
 Biała z pomarańczowymi koralikami (jedna z moich ulubionych:))
 Biała z czerwienią...
Srebrne....
 I kolejna moja faworytka z czerwonym łańcuszkiem z drobnych koralików...mmm:)
 Srebrna z pojedyńczymi, większymi czerwonymi koralikami...
 I piękny obrazek - wszystkie razem, cała czternastka :-)
 I jeszcze inne ujęcie...
 A na deser biały wianuszek, który szuka nowego właściciela;-)
Pozdrawiam:-)

3 komentarze: